Popularne hasło reklama dźwignią handlu znajduje swoje odzwierciedlenie w świecie biznesowych powiązań i globalizacji współczesnego świata. Zarówno reklama i marketing skupiają się na budowaniu pozytywnych skojarzeń z danym produktem, marką czy przedsiębiorstwem lub organizacją. Tak naprawdę reklama i marketing może być propagowany w różny sposób.

Najpopularniejszy to reklama telewizyjna, radiowa. Jest to jednak bardzo drogi sposób dotarcia do klienta. Dlatego dzisiaj szuka się reklamy w inny sposób, wykorzystując media społecznościowe, gadżety, marketing referencyjny, marketing szeptany oraz inne.

Dla kogo agencja brandingowa ma najlepsze rozwiązania?

Agencja brandingowa ma za cel tworzenia pozytywnego wizerunku firmy lub marki poprzez przyjazne zaprezentowanie nazwy, logotypu czy wizualizacje oraz prezentacje dostępne na różnych nośnikach: banerach, projektorach, wyświetlaczach LED. Agencja brandingowa pragnie uzyskać dla swojego klienta jak największą rzeszę wiernych klientów, tworząc profesjonalną kampanię na wielu płaszczyznach. Działają w realu oraz w świecie wirtualnym, gdzie można pokazać całą paletę zalet konkretnego przedsiębiorstwa, ukierunkowując treści dla indywidualnego klienta.

Tutaj wkracza już agencja BTL której działania są zindywidualizowane dla potrzeb konkretnej osoby czy grupy osób, a reklama i marketing wykorzystywane są w środkach masowego przekazu. Agencja BTL skupia się najczęściej na ostatnim łańcuchu powiązań gospodarczych, a więc detalistów i konsumentów, dlatego ich działania są bardzo często obecnie realizowane przez agencje PR.

Popularność działań które prowadzi agencja BTL

Popularność działań, które realizuje agencja BTL bierze się z rozwoju mediów społecznościowych. Dzięki temu można opracować strategię nakierowaną na konkretną grupę odbiorów i budować lojalną sieć odbiorców, którzy korzystali już z usług danego przedsiębiorstwa. Rodzi to pewien rodzaj więzi, gdyż oparta jest na zaufaniu i polecaniu sobie na wzajem usług, produktów danego przedsiębiorstwa.